9 april 2013 // ALPERNA

Idag har jag haft den mest slappa dagen någonsin, bara legat och läst hela dagen, fifty shades darker, så bra böcker så jag dööör! Igår hade vi middag alla tjejerna på jobbet för att Nani har slutat för säsongen, så de blev god mat, en hel del vin och en ordentlig fest på de för mig och mati! Härligt!
 
På torsdag åker vi en sväng till Frankrike, Charmonix. Jobbet har hyrt en buss så vi ska alla dit på middag och fest, ska bli så skoj!! Tar bara två timmar dit :)
 
Har förresten beställt en iPhone 5 också som jag aldrig får, men förhoppningsvis kommer den med posten denna vecka! Som jag saknat iPhone asså..
 
Jag och Matilda en utgång för några veckor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0