Bästa semestern!

Fyfan va roligt vi har de här asså. Har nog aldrig haft så roligt någonsin. Och son vi skrattar, love it! Vill aldrig åka hem.. Har blivit brun och vi har hittills festat alla 8 dagar och ikväll kör vi igen! :)

Party all day, all night!

Dagarna går här i Alanya men än har vi många dagar kvar! Vi har festat varje dag hittills men vädret har det varit sådär med. Nu spöregnar de, suck! Imorn kommer camillas kompisar hit och nästa vecka kommer jennie, anna och Johanna. Så grymt!:)

Alanya!

Det är underbart här i alanya! Vi har hunnit få lite färg och igår var vi ute och festade. Har redan träffat massa gamla kompisar. Underbart!! Trivs som fisken i vattnet :) nu ska vi handla och sen äta. Senare ska vi festa igen!

Mot Alanya!

Nu sitter vi på Arlanda och väntar på flyget. Vi har hunnit med att shoppa lite i taxfreen. Nu kör vi!!

Jobb sen alanya!!

Började dagen med en pw i 40 minuter, så sjukt fint väder idag! Nu är jag påväg till ännu en arbetsdag. Men sen väntar TURKIET! Kommer bli så grymt!:)

Lördag

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, jag blev sjuk på torsdag kväll så fick stanna hemma och vila hela dagen igår. Men nu är jag på benen igen och är redo för en stressig dag på jobbet!

Trött tjej!

Efter att ha varit på benen konstant sen klockan 8 imorse, alltså 13 timmar (bortsett från en kvarts lunch och några sittstunder på pendeln) är jag nu helt slut! Har bäddat ner mig i sängen med min nyinköpta bok Hungerspelen. Är redan helt fast efter de få sidorna jag hann läsa på pendeln. Meningen va att jag skulle ha den på semestern men vi får se hur mycket av boken det finns kvar på söndag haha. Tur jag köpte en till, Elsas mode!

Imorn ser dagen lika ut. Skulle egentligen varit ledig men det skulle bli fint väder så dom behövde mig där. Men på kvällen hinner jag umgås med min kära syster iaf innan hon åker tillbaka till Kalmar!

Jobb

Började denna dag med en timmes pw och sitter nu på pendeln påväg till jobbet. Var dåligt väder imorse med det ser ut att spricka upp så kanske blir en del folk på cafét idag ändå :)

Mot Stockholm!

Nu är allt nerpackat och jag är redo för några dagars jobb i Stockholm och sen TURKIET! AH! Åker med 7 tåget till Stockholm så är framme där ganska sent ikväll. Hinner träffa syrran en snabbis i Stockholm också eftersom hon så passande också är där just nu. Har ju inte träffat henne på ett tag så det är perfekt! :)

Nej nu känner jag matlukten nerifrån så nu ska jag rusa!

Min goda frukost

Det blev 70 minuters pw, 30 min styrka i armar/bröst/rygg och 20 min på cykeln i morse. Efter de har jag packat lite.

Nu ligger jag i soffan framför bachelor och åt frukost för en stund sen. Gjorde seriöst den godaste frukosten. Gjorde som en smörgås fast utan bröd eftersom jag inte äter det. Hade salladsblad, ägg, majonäs, ost, skinka och bacondressing. Mumma! Och så lite fil och grönt te till de som jag knappt fick i mig så mätt blev jag :)

Onsdag

Nu ska jag väcka den här latmasken som tar upp halva min säng för en promenad!

Min tisdag

Började som sagt dagen med träning idag, sen packade lite och åt sedan frukost framför finalen av bachelor. Efter de åkte jag hem till papi för att skriva ut papper inför resan. Kom hem, åt mat och packade lite igen. Mer händelserik dag har det inte varit. Imorn blir det Stockholm för jobb!

Om nästan exakt 5 dagar sitter vi på flyget!!

Träning

Började dagen med en pw med Johanna, sedan har jag kört 35 min styrka i mage/ben/rumpa och kör nu 20 min på cykeln.

Sen blir det dusch, frukost och packning!

7 dagar

Tills vi är tillbaka i hamnen i Alanya och festar igen! Can't fucking wait!

Händelselös måndag

Idag sov jag bort halva dagen och har spenderat resten med att göra absolut ingenting. Så sjukt seg och har bara haft en dålig dag. Borde ha börjat packa, åker ju till Stockholm på onsdag för jobb och sen direkt vidare till Turkiet. Det får bli imorn!

Fick ett ryck nu på kvällen, kände att jag behövde röra på mig så jag cyklade på motionscykeln i 65 min, så välbehövligt!

Nu sitter jag i morgonrocken framför Alcatraz!

Reseshopping

Nu åker vi till kupolen för lite snabbshopping. Solskyddsfaktor ska inhandlas och kanske en bikini :)

Söndag

Utgången igår var riktigt lyckad! Lagomt med alkohol, mycket dans och skönt folk. Nu är jag hemma hos camie och har redan vaknat. Kan fan inte somna om, så sjukt hungrig är jag också! Senare idag ska vi ta oss till kupolen för lite shopping inför resan :)

En stekig bild från i somras på Cypern, snart ska de pressas!

Dance again

Förfesten är igång. Taggad som vanligt! ;)

Saturday party

Det blir utgång ikväll igen! Just nu håller camie på att locka mitt hår. Snart åker vi iväg till Borlänge :)

Bakishäng

Har inte varit bakis på flera månader men idag så blev jag såklart det. Har mått så sjukt illa och haft ont i huvudet. Men nu är det bättre! Bara att ladda om tills ikväll ;)

Nu chillar jag och Camilla i soffan bara, får se vad kvällen har att erbjuda :)

Utgång!

Efter lite häng hos camie så drar vi nu på förfest och sen ska vi ut i Borlänge. Hoppas på en rolig kväll :)

Tjena tjena tjena

Åker till Borlänge för utgång med camie! Vi hade tänkt vara nyktra men ja om ni känner oss rätt så blir de inte så haha ;)

Friday

Började denna dag som alla andra denna vecka. Promenad,styrka och mortionscykeln. Imorn blir det vila!

Nu sitter jag framför bachelor, (som jag blivit beroende av) målar naglarna och dricker grönt te :)

10 dagar!

Åh vad jag vill ligga på kleopatra stranden nu asså! Snart så, snart!!

Städat

Efter promenaden tränade jag samma som igår fast styrka i mage/ben/rumpa. Var riktigt seg idag kan jag säga!

Det blev inte Borlänge idag, åker dit imorn istället så kan jag stanna kvar och gå ut på kvällen. Har faktiskt passat på att packa upp min väska som stått orörd sen Norge(!) och städat rummet. Bra gjort av mig tycker jag :)

Torsdag

Startar även denna dag med en pw! Göttans! Senare blir det Borlänge för lite shopping inför Turkiet! :)

Awesome wednesday

Började dagen idag med träning som vanligt. Först 70 min pw, sedan 30 min styrka i armar/rygg/bröst, 10 min på nån maskin och till sist 30 min på cykeln. Satan va jag svettades!

Sen chillade jag i soffan ett tag innan jag åkte hem till camie och bokade resan!! Vill bara åka nu asså, kommer bli awesome :D

Nu är jag tillbaka i soffan igen framför greys.

Jag och Camie dansandes på en bardisk sommaren 2010 ;)

BOKAT RESA TILL ALANYA

GUESS WHAT? Jag och Camie bokade precis en resa till älskade Alanya mellan den 21 maj och 6 juni, hela 16 nätter blir det där!! Kommer bli så jävla grymt asså :D Inte varit där på nästan två år nu så det är verkligen på tiden!! WIHOOOO!!

Jag och Camie i Alanya sommaren 2009 :)

Morgonpw

Ut på pw såhär i regnet, jajemen! Går med Johanna idag igen :)

Och Baloo såklart;p

Sol!

Nu kom minsann solen fram, härligt! Sitter ute i solen lite nu innan middagen. Har inte gjort mycket vettigt idag, mest tittat på tv och rensat lite på rummet. Mer händelserik kommer nog inte dagen heller att bli :)

Fit på två veckor?!

Även denna morgon startade jag med en långpromenad med Johanna och hunden. Efter körde jag 35 min styrka i mage/ben/rumpa och sedan en halvtimme på cykeln. Nu ska jag bli fit! Planerar nämligen att åka utomlands om mindre än två veckor!!

Nu sitter jag ute hade tänkt sola lite men såklart så försvann solen precis när jag gick ut, suck!

Långpromenad

Johanna ringde och väckte mig och frågade om jag ville med på en promenad. Självklart svarade jag så ska snart ut en sväng med henne och Baloo :)

Bakisdag it is!

Idag har jag haft en riktigt seg dag! Har sovit i soffan med Nancy hela dagen, stört skönt! Utgången igår blev riktigt lyckad, mycket folk och bra musik :)

Nu är jag hemma i soffan och kikar på tv. Överväger om jag orkar göra chokladbollar..

Jag, Olivia, Tina och Filippa :)

Fotografen på bowlingen lyckades haffa oss på kort också :)

Party!

Sitter hemma hos Tina på förkrök. Ikväll blir det bowlingen i Rättvik igen!

Snabbträning

Trotsade att jag hade bakisdag och körde en snabb kvart på cykeln. Nu måste jag hoppa in i duschen och skynda mig lite!

Saturday

Chillar i soffan hos Nancy framför spiderman. Ska snart åka hem och börja ladda om för kvällen.

Middagen och utgången igår var lyckad. Dock fick jag så sjukt ont i magen efter middagen så kunde knappt stå upp. Det var sjukt drygt. Men försökte dansa och ha kul så gott de gick :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2434151/images/2012/pic_201286967.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2434151/images/2012/pic_201286977.jpg" class="image">

Middag och fest

Åker snart in till Leksand för middag med tjejerna. Sen blir det fest! Ha en bra fredagskväll!

BOMBASTICK

Börjar fixa mig lite smått för kvällen. Först blir det middag på Legends med Tina, Johanna och Camilla. Sedan drar några av oss och Nancy vidare till Rättvik för fest! Det är Rättviks marknad denna helg så tror det kommer vara mycket folk ute!

Taggar till denna låt. Så sjukt skön. Sjöng på den hela tiden i Uppsala haha

Hej träninsvärk!

Började även denna dag med träning. Måste passa på för i helgen blir det fest och jag är alldeles för lat på mina bakisdagar. Tog en pw i snöovädret i 50 min och sen körde jag 60 min på motionscykeln. Känner av lite träningsvärk sen igår så vill inte veta hur det kommer kännas ikväll.. Men det är härligt!

Borlänge

Nu åker jag till Borlänge. Känns som jag är där var och varannan dag haha. Men måste byta mina skor jag köpte eftersom dom redan gått sönder, suck.

Idag inviger jag jeansjackan. Hört att det ska bli snö inatt(!!) så jag passar på!

Workout

Har spenderat dagen med att träna. Det blev 50 min pw, 55 min styrka och 50 min på mortionscykeln. Är ganska slut nu kan jag säga!

Nu ska jag fixa mig och sen åka till Borlänge med Nancy :)

Onsdag

Efter en lång natts sömn, en långpromenad och årets första kulglass i det fina vädret är jag nu placerad i soffan och har inga planer på att flytta mig härifrån på ett bra tag! Känns som det kommer ta några dagar innan jag återhämtar mig!

Vilka dagar!!

Har haft en riktigt galen kvalborg och Valborg i uppsala! Nu är jag hemma igen och har nog aldrig varit så trött. Ska sova som aldrig förr!! Godnatt