Träningsvärk!!

Visiten hos Tina var mycket trevlig. Kom fram vid 12 tiden, då gick vi lite på stan och tog en fika. Sen gick vi hem till henne där vi bara chillade och pratade ikapp!
 
Sov där och tog ett tidigt tåg tillbaka till Stockholm imorse. När jag var i stan passade jag på att hämta mina nya glasögon och gjorde lite andra ärenden. Sen fick jag skynda mig hem för att packa ihop nästan alla mina grejer. Min mammas man hämtade nämligen det idag, så slipper jag släpa de på tåget. Eller ja det hade aldrig gått. Skickade med en stor fullproppad resväska, fyra stora kassar med kläder/skor, en påse med mat, en madrass och en cykel..
 
Vid fyra kom han och hämtade grejerna och efter de tog jag en pw i 70 minuter för att försöka träna bort träningsvärken. Fyfan va ont jag har! Märks verkligen att jag inte har sprungit på länge.. och ligger nu i sängen och chillar!
 
Snygga glasögon va? Jag är helnöjd! Hatar att använda glasögon men med dessa kanske jag börjar gilla de lite mer :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygga brillorna blev! Vilken tur att du följde med syrran till optikern och kunde inspireras =) Miss U!

2012-09-28 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0