Grym helg!


Jag med ett nytt linne och rött öga(knallrött hela helgen) och fina syster på middagen jag bjöd henne på, indiskt mums!
Oh herregud jag har haft den sjukaste helgen!  Personalfesten i torsdags var så lyckad så det var helt stört! Vi började med Strawberry daiquri på Fridays i kungsträdgården. Fortsatte sedan till en libanesisk restaurang där det bjöds på sjukt god mat+dricka. Sedan drog de flesta av oss vidare till Hotell Malmen(?) för champagne, chefen var inte snål inte. Sen vidare til nått ställe för dans och drinkar! Blev väl 2 timmars sömn innan det var dags för jobb. Sen direkt efter jobbet var det bara att ladda om för fest med Nathalie, Melina och Rebecca. Klapp kanoners blev jag och blev inte mer än 2 timmars sömn denna natt heller för då skulle jag upp tidigt på dop. Sen direkt efter dopet blev det shopping och middag med syrran och sen vidare för ännu en utgång! Blev inte många timmars sömn denna helg men hade så kul! Och pengarna jag spenderade ska vi inte ens prata om...
 
och juste min kära iphone slutade fungera totalt, så nu har jag någon htc som jag inte förstår mig på..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0