Äntligen löpning!

Jobbade idag 9.30-16 sen åkte jag direkt hem och satte på mig träningskläderna och gav mig ut på en springtur! Var ju som sagt evigheter sen jag sprang och det kändes verkligen, skulle ljuga om jag sa att jag inte var död under hela springturen. Men jag kämpade på och sprang samma runda som jag gick igår på en halvtimme. Saknar min kondition jag hade, den var fan inte var så pjåkig. Men jaja bara att bygga upp den igen! Dock vet jag inte hur det ska gå när jag nu ska åka på två suparmånader i Thailand.. suck.
 
Nu ska jag bara försöka att börja lugnt med träningen och inte gå all in direkt som jag alltid brukar vilket slutar med att jag blir skadad eller sjuk, det är så svårt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0