It feels like a Sunday

Har legat i sängen hela dagen och ligger fortfarande där och har inga planer på att flytta på mig än på ett tag. Haha riktigt slö. Gick ner och köpte lite lösgodis och choklad förut och har mumsat i mig de framför en film. It's a boy thing heter den, har haft den på datorn ett tag men inte sett den. Helt okej var den!

Var lite snack igår om att vi skulle spela poker hos grannarna(som just nu består av en skolklass från tyskland) ikväll så får se om det blir av. Det orkar jag nog med, det är inte allt för ansträngande. Men först ska jag nog titta på filmen The Vow, tror den är grymt bra!

Här kommer lite kassa iphone bilder från igår :)














haha dansgolvet när vi kom, helt tomt! Eller ja, nästan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0