Lillördag!

Hallå där!

Hade bra gärna velat skriva att jag vaknade upp av att solen strålade genom fönstret men icke, idag har vi snöstorm. Jag hade tänkt ge mig ut på en lång joggingrunda men alltså i detta väder.. Nja tror inte det.

Vaknade vid halv 12 tiden idag, då åt jag seriöst den godaste frukosten bestående av naturell yoghurt med banan, mandlar, torkad persika och russin, två grova skivor bröd med apelsinmarmelad och ost på den ena och leverpastej och smörgåsgurka på den andra. Och sen två koppar grönt te till detta. Mums!

Nu hade jag tänkt titta ikapp någon serie på datorn, lite senare köra ett styrkepass(eftersom det inte blir någon löpning) och sedan ta en lång dusch och börja förbereda mig inför kvällens festligheter!! WIHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0