LISTA

Här kommen en liten lista eftersom jag är så sjukt uttråkad!

1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan 26 år..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen än så länge, alla jobbar. Men sen kommer jag umgås med mina roomies Hanna, Jesper och Mikkel i minst två timmar. 


3. Hur lång är du?
1.71 ungefär. Har trott att jag är 1.68 hur länge som helst men upptäckte här att jag har växt, wihoo!


4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Prince of persia som jag såg igår kväll.


5. Vem ringde du senast?
Johanna, som jag inte träffat på över ett år, helt sjukt!!


6. Vem ringde dig senast?
Min kära syster


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vad stog det?
"kom till facebook elr svara när jag ringer på viber haha måste få prata med dig! :D" från johanna


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
smsa oftast i alla fall. men älskar att ha långa samtal ibland också


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.


10. När såg du senast din mamma?
I Slutet av januari då jag åkte till Sthlm i några dagar och kära mami kom dit för att träffa mig


11. Vilken ögonfärg har du?
Blå


12. När vaknade du i dag?
Klockan 8 av att Hanna väckte mig, somnade om och vaknade sedan klockan 11


13. Vilken är din favoritlåt?
Finns så många. Har en favorit en kort period och sen tröttnar jag. Just nu är det nog call me maybe, wild ones och starships.


14. Vilken är din favoritplats?
Hemma hos mami med älskade baloo.


15. Vilken plats föredrar du minst?
hm, svår fråga.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning, men troligtvis i en storstad i Sverige, kanske Stockholm eller utomlands någonstans.


17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret, spöken, inbrottstjuvar


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag pratade med Johanna och hon berättade massa knasiga saker :)


19. Hur stor är din säng?
Jadu, den jag sover i just nu är superliten men hemma är den 1.20


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor och t-shirt oftast


22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 st här, 4 st hemma


23. Hur många landskap har du bott i?
3 st. Dalarna, Uppland och Södermanland


24. Vilka städer har du bott i?
Hm, Leksand(om de nu räknas som en stad haha) Är född i Södertjälje. Sen har jag bott en månad i Uppsala. Utomlands har jag bott 3 månader i Alanya i Turkiet, 8 månader i Protaras på Cypern och nu tre månader i Lillehammer i Norge. Så 6 städer blir det väl sammanlagt.


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor.


26. Är du social?
Ja.


27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys typ alla sorter haha.


28. Vilken är din favoritefterrätt?
hm, kladdkaka tror jag


29. Tycker du om kinamat?
Ja, men tycker om thaimat mer


30. Tycker du om kaffe?
Sådär, kan dricka det men är absolut inte beroende av det.


31. Vad dricker du till frukost?
Vatten och te oftast.


32. Sover du på någon särskild sida?
Nej brukar variera.


33. Kan du spela poker?
Ja, har lärt mig de här. Är ju grym! haha


34. Tycker du om att mysa/kela?
Japp


35. Är du en beroendemänniska?
Nej, tror inte de.


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, faktiskt inte


37. Vill du ha barn?
Ja, i framtiden


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Lite spanska som jag har läst i 6 år. Kan säga några ord på turkiska och grekiska också. Förstår ju också såklart norska och nu en del danska.


39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.


41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor, kläder, och hudvård och hårvård


42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, en del.


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Har så många! Just nu följer jag The vampire diaries, Jersey shore, Top Model Sverige och Lyckan i LA för att bara nämna några!


44. Kan du rulla med tungan?
Nej, har försökt lära mig, går ju sådär..


45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min pappa tror jag, han har sina moments! Annars är min vän Jenny också en jävel på att bjuda på sig själv!


46. Sover du med gosedjur?
Ja, med mini Baloo


47. Vad har du för ringsignal?
Nån standard ringsignal på iphone


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror vi har en del sparat men är inte helt säker.


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min neccesär


50. Flirtar du mycket?
En del, jag har mina moments


51. Kan du byta olja på bilen?
nej, eller kanske haha


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej


53. Vilken var den senaste boken du läste?
Min bästa väns dotter


54. Läser du dagstidningen?
Oftast inte


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, inte längre har tidigare prenumenerat på Frida och Veckorevyn.


56. Dansar du i bilen?
Jamenvisst


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Kanske mix megapol pävgen till Norge vilket alltså var en evighet sen


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mitt telefonnummer.


59. När var du i kyrkan senast?
På min student tror jag det var


60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Högstadiet, herregud. Men måste ju ha varit Inga.


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt tror jag.


62. Vad hatar du?
Falska människor, orättvisor


63. Vad lyssnar du på just nu?
Ingentind, tystnaden


64. Har du varit med i tidningen?
Ja.


65. Vad är det konstigaste du ätit?
Har inte ätit så konstiga saker. Men vem vet vad vi egentligen fick till lunch/middag på cypern i matsalen!


66. Vad ska du göra nästa sommar?
Sola, festa, leva livet hade jag tänkt!


67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa/röd


68. Vad tänder du på hos det motsatta könet?
Personligheten(i know), ryggen, ögonen och läpparna.


69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma, min syster eller en nära kompis.


70. Har du någon piercing?
Nej.


71. Din största vinst?
Vinner aldrig i nått. typ 1oo kr på bingolotto


72. Civilstånd?
Singel


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Typ 100 olika bloggar och FB såklar


74. Är du fåfäng?
Ja, men inte till överdrift.


75. Ångrar du någonting du gjort?
Lever efter mottot, ångra aldrig något du gjort, utan istället det du inte gjorde. Men klart man kan ångra saker ibland men det är bara att leva vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0