Trerättersmiddag

Ligger i sängen och ska strax sova. Har tillbringat kvällen med en mysig trerättersmiddag med mina arbetskamrater. Det blev blomkålsoppa till förrätt, fläskfilé, champinjonsås, ris och grönsaker till huvudrätt och till dessert var det egentligen varm persika med mögelost till vilket jag inte tyckte lät nå gott så vi körde på barnens efterrätt istället vilket var en liten glassbuffé, mums! Sen självklart ett glas vitt vin till maten! Riktigt mysig kväll.

Nu är jag dock helt slut, imorn blir det job kl 8 så dags att sova. Roligare än så blir det inte :)







På mig hade jag mina nya blåa byxor från Bikbok och en vit skjorta från Zara(tror jag)


Mitt goda glassberg till efterrätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0