Torsdag 22 mars - 2012

Gårdagen var trevlig, vi tittade på både Fucking Åmål och Prince och Persia, sedan var det läggdags. Idag väcktes jag klockan 8 av Hanna som tyckte att jag skulle vara med och sjunga för Mikkel som fyller år idag. Så de var bara att gå upp och väcka Mikkel med vår sköna stämma, höhö.

Jag gick sedan och la mig igen och sov till klockan var 11. Låg kvar och läste och gick sedan upp och gjorde frukost. I köket stod de en chokladtårta som Karin hade gjort till Mikkel så en liten bit kunde jag inte motstå. Lyxfrukost fick det bli en torsdag som denna!


Dagens lyxvariant av frukost: En knäckemacka med två löskokta ägg, en skål med en banan, fil, mandlar och russin, en bit chokladtårta. Detta sköljdes ner med en kopp vaniljte, ett glas apelsinjuice och en flaska med vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0