Storstädning

Har spenderat 2 timmar på att städa våran svinstia till lägenhet nu efter jobbet. Fyfan säger jag bara. Jag kom hem och insåg att jag behövde städa mitt rum så då gjorde jag de, men när jag sedan tittade ut i köket som ligger precis utanför min dörr insåg jag att det såg förjävligt ut. Så då satte jag igång. Och jag är en sån som aldrig kan göra något halvhjärtat så jag dammsög, moppade, torkade alla bord/bänkar, städade inne i duschrummet, på äckliga toaletten och diskade och fixade allt i köket. Men nu är det gjort och det är så fräscht! Kan ju lova att dom andra får städa nu de resterande veckorna :)

Nu sitter jag bara i sängen och chillar och planerar inte att röra ett lillfinger under resten av kvällen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0