Snowboard

Fullspäckad dag! Började med jobb 8.30-17.30, sen snabbt iväg på en pw i en timme. Direkt efter de åt jag middag och sen var det dags att försöka sig på att åka snowboard igen. Hade absolut ingen lust att åka, var sjukt nära på att stanna hemma. Men bestämde mig för att åka ändå, först gick de inte bra alls så tänkte gå hem men sen så gick de hur bra som helst! Allt sitter verkligen i huvudet, man måste våga annars blir man inte bättre. Dock så har jag så sjukt ont i  kroppen nu, vet inte hur många gånger jag ramlade idag haha. Lärde mig att snurra runt ett varv idag på snowboarden, det går framåt!

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Top Model Sverige och njuta av tanken att jag är ledig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0