Sjukskriven

Sådärja nu jag jag spenderat några timmar på sjukhuset! När jag gick ner för att prata med min chef tidigare idag så sa han att han tyckte att jag skulle kolla upp skadan så då var de bara att åka till sjukhuset. Läkaren (som var svensk)  sa att det är muskelfästet som är skadat. Det finns inte så mycket jag kan göra mer än att försöka gå och röra benet så mycket som möjligt. AJ säger jag bara. Så nu är jag sjukskriven i åtta dagar framåt. Vad fan ska jag göra här i skogen?!

Det känns ändå skönt att jag åkte och kollade upp vad det var, var inte så dyrt heller 320 norska kronor kostade det. Nu ska jag spendera kvällen med att vila. Imorgon får jag träna mitt skadade ben!

Nu kan jag ju glömma löpningen ett bra tag framöver :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0