Nostalgi

Sitter på fb och ser vickans statusuppdateringar om Cypern. Hon och Emma var de enda som åkte tillbaka för att jobba där i år igen. Starkt gjort! Måste säga att jag blir sjukt nostalgisk. Trodde aldrig någonsin för en sekund att jag skulle sakna det. Klart alla vännerna, festerna, och allt annat skoj men inte jobbet. Men måste säga att jag gör det. På något sätt. Hela gänget liksom! Skulle ju inte vara samma grej att åka tillbaka nu, det är ju inte samma gäng som är där, blir ju en helt annan sak! Vi har pratat om att dra dit hela, eller ja så många som möjligt av gänget nu i sommar på en reunion, jag hoppas verkligen det blir av! Skulle vara så sjukt skoj att trätta alla igen. Alla svenskar, alla cyprioter, alla andra som valt att komma tillbaka att jobba, ja till och med Zenios(en sjukt jobbig headwaiter) faktiskt! Vi får se hur det blir..

Anyway, kvällen hos Karin och Tania var jättemysig. Det bjöds på köttsoppa med gott hembakat bröd till middag och äppelpaj, hallongrottor, chokladmuffins och alghrens bilar till efterrätt! Mums! Nu: dags för sängen!


Nästan hela gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0