Min lördag

Dagen idag på jobbet blev inte alls busy, rätt chill faktiskt. Men det var bara skönt, då hade vi tid att baka lite. Dagen gick sjukt fort ändå. Efter jobbet tog jag en liten joggingtur på ungefär 6 km och sen körde jag styrka i en halvtimme. Efter de lagade jag och Jesper mat och drog sedan direkt till backen för att åka snowboard. Backen var fortfarande jätteisig så åkte bara några åk. Så tråkigt när det är så isigt för då vill man bara åka safe och vågar inte köra teknik eftersom man garanterat ramlar och slår ihjäl sig då haha. Vilket alltså betyder att jag inte blir bättre! Sen tittade jag även lite på mello andra chansen.

Det är förresten helt bestämt nu att vi ska ut och festa i Lillehammer på onsdag, WIHO! Ett helt gäng blir vi och jag är ledig dagen efter. Kan det bli bättre?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0