Min dag i bilder

Och så var min lediga dag snart över, men bra har den varit. Blev en runda på längdskidorna på ungefär 2 mil tillsammans med min roomie Mikkel. Även fast vädret var underbart så var det inte lika underbart på skidorna. När det är så varmt så blir det jäteglidigt att komma fram man glider bara bakåt hela tiden, sjukt irriterande. Sen blåste det storm emellanåt, men annars var turen härligt :)

Sen jag kom tillbaka har jag ätit mat och sen legat i sängen och tittat på Top Model Sverige. Mycket underhållande! Imorgon blir det jobb och sen ska vi ner till Sportellet och äta middag, mys!













Haha känner mig som värsta friluftsmänniskan när jag lägger upp dessa bilder. Men what to do?! Finns inte så mycket annat att ta kort på eller sysselsätta sig med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0