Måndag

Idag har varit en sådan dag då jag helst bara hade velat legat i sängen med huvudet under täcket och inte göra något. Tyvärr eller lyckligtvis kanske var jag tvungen att jobba. Så jobbade från 8-16, inga människor alls så städade typ hela dagen. Sedan tog jag en joggingrunda på 6 km och körde styrka i ben/rumpa/mage i 30 min. Även om träningssugen var på noll idag så vet jag att jag mår så bättre efteråt så det var skönt att få det gjort!

Sedan lagade faktiskt jag maten till gänget, spagetti och köttfärssås, riktigt god blev den. Efter middagen tittade vi på White chicks, en av mina favvofilmer!

Nu ska det bli skönt att sova. Hoppas morgondagen blir bättre! Längtar hem så sjukt mycket just nu..



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej Ceciliamou! Tagga till för er kväll i Lillehammer imorn! Snart är du hemma också, inte långt kvar och då kan vi ses! =) Kramar

2012-03-06 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0