Hearts in the air

Vilken mysig kväll jag och Hanna har haft. Ätit massa gott och självklart tittat på melodifestivalen. Loreen blev ju vinnaren, vilket var ganska förväntat. Grym låt och tillräckligt speciell för att få en bra placering i eurovision tror jag.  Hejade ju dock på Danny och tyckte så synd om honom när historien upprepade sig igen och han kom på andra plats. Han och dansen var ju grym men Loreens låt är nog snäppet bättre, på sitt sätt.. Jaja det återstår och se hur det går i eurovision!

Nu är det dags att sova, imorgon är det jobb tidigt. Och här kommer(när jag ändå är inne på eurovision) Eric Saades nya låt som jag tycker är grymt skön faktiskt. Lite mer Rnb stil på denna vilket jag gillar!


Och hur snygg är han inte?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0