Friday

Har haft en fullspäckad dag och inte suttit vid datorn något förräns nu, kl 12 på natten.. Jobbade från 10-18.15 sedan tog jag en pw i en timme. När jag kom tillbaka snackade jag skit med Hanna och Jesper medans vi lagade mat som blev varma mackor och som tog 2 timmar att göra haha. Pratade mer än vi "lagade" kan man ju säga! Sedan så tyckte jag att det var dags för Hanna att se en av mina favoritfilmer Stomp the yard så vi tittade på den fram tills nu. Colombus Short är ju bara för snygg!!

Igår kom grannarna över och vi spelade poker ett gäng, jag och Hanna spelade tillsammans och vi kom trea, vilket måste jag säga, var riktigt bra gjort! Det blev alltså inte så mycket sömn inatt heller. Men imorgon är jag ledig igen, sjukt skönt! Imorn ska vi titta på finalen av melodifestivalen här med massa gott, ska bli så mys! Blir alltså ingen utgång, sparar det tills nästa lördag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0