BARA JAG SOM LYCKAS!

Denna dag som började så bra slutade i katastrof!! Har haft ont i ljumsken i några dagar men inga större smärtor så tänkte att det nog skulle gå över. Så under löpturen ner till Lillehammer började det göra ondare och ondare, dum som jag jag är fortsatte jag att springa ändå hela vägen ner. Så när jag tillslut stannade kunde jag knappt gå. Sedan har det bara blivit värre och värre. Kan inte stödja alls på högra benet nu så har två kryckor som mina bästa vänner! Ja, vad säger man?! Bara jag som lyckas..

Får vänta tills imorgon och se om det blir bättre, tror att det är muskeln som har brustit. Men hur allvarligt det är vet jag inte än.. ÅH SUCK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0