Älskade lördag

Vaknade vid halv 12 tiden och låg kvar i sängen och lyssnade på musik och njöt av ledigheten till klockan var 12. Hade planen att äta frukost och sedan ge mig ut på en joggingrunda. Men då möttes jag av Hanna som fick vara ledig idag så då tänkte vi först att vi skulle ut på en längdskidor tur. Men nu vräker snön ner och och det storm.. hm. Det kanske blir snowboard istället eftersom vi inte kan åka på kvällsåkningen ikväll och vi måste ju träna, dock som det ser ut nu vill jag inte sätta ett lillfinger utanför dörren haha. Seriöst har aldrig sett en värre snöstorm!! Det blir bara värre och värre nu medan jag skriver..

Anyways, vi får se vad det blir för skoj! Jesper är också ledig så vi förhoppningsvis åker vi snowboard alla tillsammans. Och ikväll är de melodifestivalen! Alltså helt sjukt hur man kan se fram emot så små saker här. Eftersom det inte finns något att göra nästan så uppskattar man verkligen minsta lilla sak som händer. Hemma hade jag aldrig sett fram emot melodifestivalen på samma sätt. Jag hejar stenhårt på Danny! Om det inte skulle gå vägen så tycker jag även att Loreens låt är bra och tror den skulle kunna gå bra i eurovision. Sen är Molly även en favorit. Men som sagt Danny helst helt klart!


Jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0