27 mars - 2012

Gick och la mig och sov redan vid klockan 9 igårkväll och sov sedan riktigt gott hela natten tills jag skulle upp och jobba vid halv 9 tiden i morse. Dagen på jobbet var sjukt seg, inte mycket att göra.

Slutade vid fem tiden och tränade då styrka i en halvtimme och sedan bjöd Jesper på middag till hela gänget. Med fruktsallad till efterrätt och allt. Tror han ville visa sin tacksamhet till att jag städade hela lägenheten igår!

Imorgon jobbar jag endast 4 timmar och sedan är jag ledig torsdag och fredag! På fredag blir det även vår andra utgång här!!! Nu är mitt ben tillräckligt återställt så jag ska kunna dansa hela kvällen! Wiho, som jag har längtat!

Pratade nyss i telefon med denna mupp, som jag inte har träffat på ÖVER ETT ÅR!! Det är helt stört. Men så fort jag kommer hem ska jag kasta mig på henne haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0