16 mars - 2012

Hallå där!

Finns inte så mycket intressant som händer i mitt liv just nu kan jag ju säga. Har spenderat dagen med att se på En shoppaholics bekännelser. Nyss lagade jag jättemycket köttfärssås som jag fryst in, perfekt att ha som matlåda på jobbet! Fixade samtidigt en god middag, en sallad med tonfisk och lite keso vid sidan av. Ska försöka dra ner på kolhydraterna rejält nu och se om min hy blir bättre. Den har blivit så sjukt mycket sämre sen jag flyttade hit. Hemma äter jag inte mycket kolhydrater alls men här är det nästan bara det jag äter. Av den enkla anledningen att det är billigast och jag kom hit för att spara pengar Så kommer nog inte kunna klara mig utan det men dra ner på det i alla fall, speciellt snabba kolhydrater. Och nu när jag ändå inte kan träna så behöver jag knappast så mycket kolhydrater..Seröst jag dör, hur lång tid kommer det ta innan jag kan springa igen?! Så typisk att när man väl kommer igång med träningen ordentligt och tycker att det är roligt så ska något sånt här hända..

Anyways, benet är faktiskt mycket bättre idag. Jag har försökt gå på det så mycket som möjligt och det är verkligen skillnad från igår. Det känns i alla fall bra! 

Nehe om man kanske ska passa på att söka lite jobb? Eller se en till film kanske hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0