12 mars - 2012

Dagen har bestått av jobb, träning och umgåtts med roomisen i vanlig ordning alltså. Nu ligger jag i sängen och är redo för att sova. Har världens nackspärr också, trodde inte jag skadade mig så illa när jag ramlade och slog i bakhuvudet när jag åkte snowboard igår men tydligen. Kan knappt röra huvudet haha

Pratade med camie på skype också, så nu är jag mer taggad än någonsin på att flytta till sthlm. Måste bara börja söka jobb!! Och boende. Men det fixar vi! Kommer bli awesome!


Jag och Camie i Alanya sommaren 2009!


Kommentarer
Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Älskar dom svarta skorna du har på dig! Jätte söta! :)

2012-03-13 @ 16:27:23
URL: http://loreen.blogg.se/
Postat av: Camilla

gud va söta vi vaaaaa :D <3

2012-03-15 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0