Wednesday&Thursday

Fullspäckade lediga dagar blev det! Gårdagen spenderade jag i Tullinge med lek med Erik och Lovisa tills jag var helt slut! Mycket roligt! Åkte dit vid 12 tiden och kom hem precis lagom till fotbollen kl kvart i 9. Spännande match som tyvärr Portugal förlorade, jävla skit!
 
Denna dagen började jag med en timmes pw med Baloo, sen låg jag ute och solade en stund tills Mimmi kom. Då tog vi oss upp till Vällingby centrum där vi fikade och shoppade en massa! :)
 
Nu tittar jag på fotboll och kanske blir de en film snart. Imorn är det jobb som gäller igen!
 

Jag och världens sötaste barn Erik och Lovisa!

Kommentarer
Postat av: helajnah

sv: kan tro det! :) skulle nog aldrig våga hoppa bungy faktist men verkar ju askul! :) aha den vattenparken har jag aldrig varit till! värt & åka dit eller? woop woop 13:e augusti åker ja ner till alanya!

Svar: haha nej det kan jag tänka mig! nja var väl sådär där, inte så stort ändå :P fan va gött!
ceciliahellstrom.blogg.se

2012-06-30 @ 12:05:17
URL: http://helajnaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0