Uppdatering från de senaste dagarna

Inte bloggat på ett tag nu, varit så mycket och inte kunnat logga in i mobilen. Men nu så har jag lite tid över och internet funkar på datorn, gött!
 
På kvällen i onsdag blev de först lite häng på min balkong i Leksand hos papi med Lise, Jenny, Camie och Hanna. Sen gick vi till skutan där vi åt middag och delade på två flaskor vin. Senare joinade även Tina oss. Dock blev kvälen lugn då det var dött på Noret. Draget började nämligen på torsdagen när jag så passande skulle tillbaka till Stockholm. Baloo har jag med mig också, han var så duktig så på tåget!
 
Igår på självaste midsommar jobbade jag först sen blev det middag här hemma med syrra och kusinen Linda. Mysigt och otroligt lugnt! Idag var de jobb igen och likaså imorn. Har syrran här som sällskap hela helgen också!
 
Lite bilder roligare än massa text :)
 
 
Baloo på tåget

Pannkakor med sylt och grädde fick de bli på midsommar till lunch.
 
Linda, Mimmi och Baloo på vår midsommar middag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0