Leksand imorgon

Hade planerat en springtur idag efter jobbet men kom på att mina skavsår på fötterna inte gick ihop med mina springskor så det blev det inget av. Sen ringde syrran och påminde mig om att jag måste köpa mat till midsommar så de gick jag och gjorde. Blir världens lugnaste midsommar för mig i år eftersom jag jobbar hela helgen. Men glad är jag att syrran kommer hit så vi kan umgås!

Åker hem till Leksand imorn efter jobbet för att träffa alla tjejerna, mitt midsommarfirande blir på onsdag då vi ska äta middag och gå ut ett gäng. Glad är jag att vi ska göra det iaf! Sen åker jag tillbaka till Stockholm torsdag kväll, och Baloo ska jag ta med mig också :) Får se hur det går att åka tåg med honom.. höhö


I brist på andra bilder, Camie och jag på bardisken i Alanya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0