Världens vurpa

Hann precis hem och fixa mig och slänga i mig lite käk innan det var dags att åka igen. Nu sitter jag på tunnelbanan påväg till jobbet. Fyfan måste berätta om vurpan jag gjorde igår. Stod och speglade mig och rätt bakom var världens brantaste trappa. Men det tänkte ju inte jag på så jag tog ett steg bakåt och föll rätt ner för hela trappen baklänges. Tina trodde hon skulle på tillbringa natten på akuten med mig för så illa såg de ut. Men jag klarade mig ganska fint. Har sjukt ont i svanskotan så kan knappt gå, har världens fetaste blåmärke på rumpan och har ont lite här och var men jag lever ;) full var jag också så det var inte förrän sent inatt jag märkte hur ont det egentligen gjorde haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0