Tisdag

Har ett internet som knappt fungerar för tele2 har någon störning och har haft i en månad.. JA SUCK!
 
Jaja det funkar ju lite nu iaf! Har varit jobb de senaste dagarna och har kommit igång lite smått med träningen igen, har blivit riktigt lat senaste tiden. Hoppas det blir ändring på det nu! Igår tog jag en pw efter jobbet och städade sedan lägenheten(som verkligen behövdes)
 
Idag tog jag mig en springtur efter jobbet, riktigt härligt att jag kan springa igen! Men tar de riktigt lugnt så inte skadan kommer tillbaka. Nu sitter jag i sängen framför Allsång på skansen och åt nyss en efterlängtad bit knäckemacka med bregott extrasaltat leverpastej och smörgåsgurka. Mumma, knäckebröd är som godis för mig haha
 
Imorn kommer Camie hit!! Wiie efterlängtat! Jag är ledig på torsdagen också så imorn blir det en all in utgång! Får se hur länge Camie vill stanna här hos mig :)
Efter två år kunde jag ladda upp en liten bild också. Inte världens roligaste men jag innan träning iaf med nya träningsshorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0