Noll motivation

Fyfan ÅNGEST! Vad har hänt med mig? Jag har blivit så lat så jag orkar inte med mig själv! Förut tränade jag minst fyra dagar i veckan och rörde på mig VARJE dag. Nu? fucking inget! Har noll motivation just nu och alla sötsaker på jobbet hjälper ju inte! Och inte heller alla jävla skador jag får hela tiden, har ju hälsporre titt som tätt och då kan jag fan inte ens gå på foten..
 
För att göra något åt denna ångest ställer jag klockan en halvtimme tidgare imorn bitti och tar en PW innan jobbet. Något måste jag ju fan göra annars kommer jag rulla fram snart.. Positivt inlägg, i know!
 
Jag i Norge där jag tränade konstant, sen kom den där jävla skadan och förstörde allt. Ge mig motivation tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0