Lyckad mini-semester på Smögen!

Hade så sjuk bra dagar nere på Smögen! Vi strosade omkring, tittade i små butiker nere på Smögenbryggan första dagen och då kom även Susannah och joinade. Sen åkte vi hem, satte oss på altanen i solen och åt räkor, kräftor, skagenröra och baguett. Och alkohol till det såklart och sen va kvällen igång! Utgång på Smögen blev det den kvällen. Jag fick i uppdrag att fixa efterfest på en båt och det lyckades jag med, även om man inte kan kalla de mycket till efterfest haha.
 
Vi ramlade väl i säng vid 6 tiden dagen efter, så på torsdagen fick vi inte mycket vettigt gjort. Vi vaknade till liv vid 4 tiden och då gick vi och tog ett dopp i havet och sen åt vi grillat! Sen kom Rebecca till oss och vi laddade om för kvällen som innebar ännu en utgång! En lyckad sådan där vi hamnade på en efterfest i en husvagn och inte kom hem förrän på morgonen och då var det dags för rundtur i området så det blev inte mycket till sömn. Sen var det tyvärr dags att åka hem vid 4 tiden. Som tur var hade jag sällskap av Eve nästan hela vägen!
 
Idag är jag helt slut och har jobbat hela dagen så nu ska jag spendera kvällen i sängen framför en film, mys!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0