Back on track

Wiho min mobil har äntligen bestämt sig för att låta internet fungera igen, får se hur länge det håller..
 
De två dagarna hos mormor och morfar var väldigt härliga. Var ute i deras stora trädgård där seriöst alla bär och grönsaker finns. Gick och åt av de, tittade lite på tv och bara umgicks! Roligt att träffa dom också, blir ju inte så ofta.
 
Men nu är jag tillbaka i Stockholm och jobb är det som gäller! Blir mycket jobb nu de närmsta veckorna så kommer nog inte åka någonstans nu på ett tag.
 
Utsikt över Stockholm från Skinnarviksberget när jag och Camie hade vår lilla picknick där


En liten bild på mig på tåget påväg hem från Nyköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0