What to do?!

Seg dag! Har varken tränat eller bokat allt inför resan.. Jag har knappt orkat lyfta rumpan ur sängen på hela dagen haha. Ville inte gå ut för det är -15 och det snöar så hell no. Resan kan jag inte heller boka för vet inte hur mitt schema ser ut nästa vecka men har i alla fall bokat flyg från oslo till stockholm för priserna stiger varje dag, hade redan stigit med 200 kr!

Borde plugga på inför intervjun också men orkar inte, får bli imorn. Camilla kanske kommer till Stockholm för att träffa mig när jag är där, överlycklig!! Så kan vi hitta på något skoj, kanske gå ut och ta en drink. Var ju så sjukt länge sen! Lilla mami kanske också kommer och så kanske jag kan träffa syrran en snabbis. Kan ju inte bli bättre! Är sjukt nervös inför intervjun bara...

Nehepp om man kanske ska ta och titta på ännu ett Jersey Shore avsnitt då;)


Vill ha värme, bara lite? Snälla. I denna kyla kan man ju inte ens åka snowboard..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0