Måndag - 16 januari 2012

Whoho! Internet i lägenheten! Det var på tiden! Synd bara att jag hade tänkt gå ut och röra på mig här på min lediga dag men fastnade framför datorn istället nu.. haha.

Hade nyss en telefonintervju till ett jobb jag vill ha so bad!! Vi får se om jag blir kallad till den "riktiga" intevjudagen i stockholm..

Ledig idag sen blir det jobb 8 dagar i streck, oh no! Blir så sjukt trött här finns ju ingenting att göra så man blir så seg, suck!

Hade tänkt att åka snowboard idag men kanske blir en promenad istället, något måste jag ju göra. Kan inte ligga i sängen hela dagen.. höhö

Nej usch vilket tråkigt inlägg, lika bra at jag slutar skriva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0