Jag lever!

Jag har det jättebra här i Norge! Bor ihop med en svensk tjej och två danska killar, riktigt goa allihopa! Jobbet går bra och allt rullar på!

Har inget internet i stugan än så har inte kunnat sitta vid internet något men nu snor jag lite av jobbets. Bor verkligen mitt i ingenstans, när man är ledig är det enda man kan göra att åka skidor typ. Tyvärr är slalombacken här väldigt liten så tröttnade efter två åk så då bestämde Hanna och jag oss för att vi skulle lära oss åka snowboard här istället! Vi får se hur de går, vi åkte första gången igår, gick bättre än förväntat! :)
Längdskidor har jag tänkt att jag ska lära mig också! Har ju inte åkte det sen jag var liten..

Idag har jag varit ledig så åkte ner till "stan" och fixade skattekort och tittade lite, imorgon är jag också ledig så kanske ska åka lite snowboard då.

Annars består dagarna mest av att jobba , sen efter jobbet brukar vi laga middag ihop och sen titta på film, mys!

Har tyvärr ingen bild att lägga upp men hoppas att internet funkar snart så jag kan uppdatera mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0