Day off hallelujah

Satan i gatan vad kallt det börjar bli ute, närmare 20 minus nu, hade tänkt åka snowboard idag men icke, för kallt! Annars har jag jobbat idag, segt men gick bra. Sen lagat mat (min och hannas tur idag), tittat på film och nu har jag tittat lite på Jersey shore, beroende! Pratat lite med saknade johanna nu också som är tillbaka i sverige, typiskt nu när inte jag är där..

Imorn är jag ledig, åh ska sova till 12 minst! Sen måste jag träna och boka biljetten till stockholm. Prata med mami ska jag nog också göra :)


haha en bild på en bakis tjej i cypern. Ungefär så ser jag ut just nu, jag är dock inte bakis men lite sliten och har lilla baloo brevid mig, min trofasta sovpartner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0