Bad day!

Har verkligen haft den värsta dagen idag på jobbet! Började med att vi skulle ha frukost för 42 pers så fick gå upp extra tidigt för detta. Så när vi hade fixat allt så visar det sig att dom inte ska komma, så nej då fick vi ställa tillbaka allt som vi hade fixat i onödan, sen blev hela dagen bara kaos med allt som vi skulle hinna och mitt i allt så skar jag av mig tummen. Eller ja inte riktigt men blev ett rejält hack rakt i rummen genom nageln, gjorde satans ont! Så den var inlindad i en massa plåster och bandage idag, såg riktigt roligt ut! Nej inte den bästa dagen. Tack gode gud jobbar jag bara imorn sen är jag ledig vilket betyder STOCKHOLM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0