Vilse i skogen!

Ligger i sängen redo att sova. Dagen har varit kaos på jobbet! Sprungit runt som en galning. Var helt slut när jag slutade jobbet så sen dess har jag legat i soffan mer eller mindre. Jag som skulle ut och springa. Jaja det får bli imorn!

Igår var jag ute på en skidtur. Åkte själv och tänkte åka en ny runda. Det kan ju inte vara så svårt tänkte jag. Först gick det bra jag åkte helt rätt svängde av där jag skulle osv. Sen kom jag upp på nått berg där det blåste storm så kom knappt framåt. Så var det en liten skylt som det stod nordseter på som pekade rätt ut i skogen där det knappt fanns nått spår, okej tänkte jag kanske är dit jag ska. Så åkte in där och oj så fel jag hade. Gick för det första inte att åka så ramlade hela tiden och spåret försvann mer och mer och till slut var jag ute på en bilväg. Så det var bara att ta av sig skidorna och gå. Så jag traskade omkring och hade ingen aning om vart jag var. Men lyckades hitta en man som jag frågade om vägen och till slut hittade jag hem precis innan det blev mörkt och jag frös ihjäl! Haha herregud säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0