Lördag?

Inte så mycket som händer här i skogen. Börjar komma lite mer folk så kommer bli mycket att göra på jobbet vilket är bra! Dock så kommer det jobba en till i cafét nu som tydligen ska vara lite knepig..

Igår spelade vi lite poker här, dom andra har kört innan men då var jag inte med men tänkte att jag skulle lära mig, kom tvåa så helt okej :)

hm annars då? Jag och hanna har sund vecka, alltså att vi inte ska äta massa kakor från cafét. Annars så är de svårt att låta bli men det har gått bra. Sen har jag börjat träna ordentligt också, lika bra att passa på att bli fit när det ändå inte finns något annat att göra ;)


Finns inget annat än skogen att ta kort på här, så här är en gammal bild, innan utgång! Saknar att festa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0