Semesterplaner

Och så var det en ny vecka igen, snart inne i Mars, härligt! Sommarn närmar sig! Har ju faktiskt tänkt spendera större delen av denna sommar i Sverige för en gångs skull, efterlängtat!

Har jobbat idag, 8-16 sedan varit ute på en joggingrunda och lagat mat till mig och mina roomies. Nu sitter jag i soffan och är död, ska troligtvis titta på film med Hanna snart.

Håller på och smider lite utomlandsplaner också, som det ser ut nu kommer jag åka iväg nästan direkt efter jag slutat här och vara borta i en månad. Bra sällskap, sol, shopping, fest!! Hoppas verkligen det blir av, det behöver jag!!


Cypern 2011, är så blek nu så vet inte vart jag ska ta vägen, ge mig sol(och värme)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0