Lördag&Söndag

Igår var faktiskt dagen så fullspäckad att jag inte hade tid att uppdatera här, konstigt nog! :) Började dagen med en pw och lite styrka, jobbade sedan från 10-18.30. Då lagade jag och hanna mat, sen så drog vi till backen och åkte snowboard, gick väl helt ok. Efter det var det dags för melodifestivalmys, vi missade dock att det började 8 och inte 9 så vi missade första timmen.. Men det gjorde inget för vår favrit Danny gick ju vidare :) Sen gick det nån bra film på tvn som vi tittade på och sen var det dags för sängen.

Även idag började jag dagen med en pw och jobbade samma tid. Efter det har jag hunnit med att åka snowboard en kortis och snart är det dags för mat. Sen kommer Karin och Tania över, vi ska titta på Gudfadern som ingen av oss faktiskt har sett så vi insåg att det var en bra idé :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0