Löpning 15 km, check!

Det är tisdag och tydligen alla hjärtans dag. Ingen dag som är så speciell för mig direkt, tycker den är grymt överskattad.  Men hoppas alla har en fin dag! Anyways har tillbringat denna dag med att sova ut, skrivit om mitt CV lite och med en springtur på 15 km. Behöver jag säga att jag är död? Men grymt skönt var det!

Fick också en dålig nyhet idag, blir ingen guide för fritidsresor i sommar.. Men tur är att jag har en back up plan. Nämligen att flytta till Stockholm med Camilla. Så nu är de bara att börja söka massa jobb och boende så ska det nog lösa sig. Håller även på att planera lite resor inför våren/sommaren så tror det kommer bli awesome ändå!

Får se om jag orkar åka snowboard ikväll. Min svanskota är fortfarande helt förstörd så om jag ramlar på den kommer jag inte kunna gå, så vågar jag chansa?!


Lite vackert är de ju här ändå. Tog den i förrgår när jag var ute på en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0