Long time no see

Nu var de länge sen sist!

Stockholm var underbart! Började med en tuff rekryteringsdag på måndagen. Sen så bestämde jag och camilla oss också för att gå ut och festa lite. Ända chansen jag hade att festa på ett tag så jag tog den! Det var riktigt trevligt. Inte så mycket drag eftersom det var måndag men trots allt helt okej. Sen på tisdagen blev de mest mys i soffan och umgås med mami och alla andra släktingar och på kvällen kom min kära syster tillbaka från Egypten också så hann träffa henne! Onsdag mrgon var det dags att flyga tillbaka till Norge..

Har jobbat nu hela veckan, ganska mycket folk. Idag åt vi tacos och spelade spel hos grannarna. Imorgon och på tisdag är jag ledig och det blir även vinprovning imorn, mys! Och någon skidkurs på tisdag, spännande! ;)

Åkte snowboard igår och slog svanskotan så kan knappt röra mig nu dock.. fyfan. Jävla snowboard asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0