En välbehövlig dag på stan

Idag har jag varit ledig! Klev upp vid halv 12 tiden, åt en god frukost och tittade på film. Klockan halv 2 åkte jag ner till Lillehammer för att fixa norskt bankkonto. Det gick superbra. Sen gick jag runt på stan lite, tittade lite på systembolaget eller vinmonopolet som det heter här, svindyrt i vilket fall! Spenderade även en lång stund inne på en mataffär. Köpte massa grönsaker, frukt och lite annat, mums! Sen tog jag även en sväng föri Bikbok där jag köpte ett par blåa byxor som var på rea. Lyckad dag, skönt att komma ifrån nordseter lite..

Var egentligen meningen att jag skulle åkt lite skidor idag men spenderade lite för lång tid i Lillehammer så hann inte med det innan de blev mörkt så tog en promenad med Hanna istället, skönt var det!


På bussen ner till Lillehammer


Byxorna jag köpte, gillar dragkedjorna där bak. Dålig kvalité mer klarblåa i verkligheten :)


En snygg vit blus som jag dock inte köpte


Min supergoda middag. Sallad med fetaost, avokado och oliver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0