En supermegalång skidtur senare

Vilket undebart väder det har varit idag! Var verkligen perfekt för skidåkning. Sa att jag skulle spendera större delen av dagen i skidspåret och det gjorde jag minsann, blev en runda på 26 km, puh! Men det tog sin lilla tid också, kan ju inte åka skidor men försöker gör jag :) Hann alltså inte med att åka snowboard, men imorn är det kvällsåkning så då måste jag, annars kommer jag ju glömma bort hur man gör, om jag inte redan gjort de..

Nu ligger jag i sängen och gör absolut ingenting, skönt! Unnade mig en semla efter skidturen också, den skrek på mig där i kylskåpet så kunde inte låta bli hehe

Imorgon blir det jobb igen, förbereder mig på kaos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0