Bra dag!

Sådärja, då var joggingrundan gjord. Till sjusjön och tillbaka även denna gång, en runda på 15 km. Har bestämt att jag måste springa den en gång i veckan så de får bli när jag är ledig. Hinner inte efter jobbet fram och tillbaka innan det blir mörkt nämligen.

Solen stekte på bra kan jag ju säga, nästan lite för bra. Riktigt varmt var det. Hade det inte varit för snön hade jag nästan trott att de var sommar.. Klädde mig nog lite för varmt för svettades nästan ihjäl haha. Sen var det sjukt slaskigt men annars gick det bra. Känner mig så pigg nu och på asbra humör, wihoo :D

Nu ska jag slänga i en tvätt(tråkigaste eveeer) och noppa mina ögonbryn som snart växer ihop ;)



Intar vanliga posen framför spegeln i hallen, denna gång med en inte så charmerande min höhö :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0