Segt!!

Nej, inte mår jag speciellt mycket bättre idag!  Så jag fick vara hemma idag med, sov över 14 timmar inatt. Tog mig upp till affären tidigare, kände at jag ville ha något gott. Helt sjukt vad folk tittar annorlunda på en när man går med keps långt nerdragen och mjukiskläder, herregud får man inte vara sjuk eller?!
 
Hann med fyra filmer igår, såg också på två andra favorit filmer jag hade när jag var yngre, Coyote Ugly och Crossroads :) Idag har jag bara hunnit med en, The white massai. Ganska så trött på att titta på film nu!
 
Dom ringde från jobbet och sa att jag kunde vara hemma imorn också för det är ändå dåligt väder, fan va jag missar timmar nu alltså.. Sen jobbar jag ju bara lördag och sen är jag ledig i fyra dagar. Men aja kan ju inte rå för att jag är sjuk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0