Lyckad kväll!

Godmorgon! En riktigt sliten tjej som skriver.. Gårdagens utgång blev inte lika lugn som jag hade tänkt mig, men riktigt skoj var det! Först drack vi några glas vin på Treat, 35 kr glaset, som taget! Sen hade vi tänkt gå till Viktoria men det var stängt så vi hamnade på Soap bar, det är 24 års gräns där men är man tjej så är man ;)
Sen runt 2 tiden blev Nathalie utslängd(inget ovanligt) så då blev det Mcdonalds och sen tog vi nattbussen hem. Men självklart somnar jag på bussen när  Nathalie har gått av och missar när jag ska gå av. Vaknar av att tjejen bredvid tar bort mitt huvud från hennes axel(HAHA) och springer fram till busschaffisen som släpper av mig så får jag gå en BRA bit och kommer till slut hem vid halv 5, lyckat!
 
Haha snygg tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0