Torsdag

Dagen på jobbet var förvånadsvärt lugn, kommer väl imorgon istället när man är på topp! Slutade vid 6 tiden då satte jag på hög musik och körde styrka i en halvtimme så jag skulle piggna till lite. Är väl lite piggare nu, ska snart ta en lång dusch. Sen fixa mig och börja dricka i tid idag. Förra gången fick vi hetsdricka, och det är ju aldrig en hit! Hoppas verligen på mycket folk ikväll annars blir jag besviken. Hade ju varit en annan grej om man inte behövde betala ca 900 kr för taxin varje gång.. Äsch det blir nog prima!

Och Camie, när man har köpt godiset till sig själv så räknas det inte riktigt, sådeså! Mitt "riktiga" påskgodis får jag av mami när jag kommer hem ;)


Så skön mix!! Dansar gärna till denna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0