Söndag=bakisdag

Är så sliten nu så det är inte sant! Segaste dagen på jobbet. Hade tänkt sova nu en stund men kunde inte somna så går och lägger mig tidigt istället.

Kvällen var som sagt rolig men förstår inte hur jag kunde bli så full, det sa bara pang och så var jag helt väck! Och det sjuka är att jag inte ens drack mycket. När vi kom till Brenneriet så tyckte vakten att jag var lite för full och att jag skulle gå en sväng så jag gick tydligen och satte mig på en stentrappa bredvid en gatumusikant haha. Sen efter en stund så fick jag komma in jag med. Först mådde jag sjukt illa så satt bara mest men sen helt plötsligt så mådde jag prima så då dansade jag loss! Så kul! Sen när de stängde drog vi med några killar och käkade på 7eleven, mumma. Sjukt lång kö dock, stod i den i över en timme tror jag. Frågade seriöst alla om skjuts också och det lönade ju sig till slut när vi lyckades hitta en som kunde köra, så skönt. Blev 200 kr billigare än om vi hade åkt taxi iaf!

Träffade en norsk kille som hade bott i Leksand, eller om han var därifrån kommer inte riktigt ihåg. Men det var lite kul iaf. Sen gick jag och sjöng leksands stars hejaramsor hela kvällen. typ såhär: För vi kommer från Dalarna, kommer från Dalarna, dansa daladans, daladans, daladan, daladans. Har tydligen blivit en grej på fyllan att jag ska sjunga de, herregud! Sen i matkön stod jag och tjaffsade men några killar hela tiden, vi hackade på varandras länder, de var lite kul haha! Jaja rolig kväll var de i vilket fall!

Nej måste rusa, ska äta påskmiddag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHA ja varför sjunger man alltid den?

2012-04-09 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0